Friday, April 26, 2013

Saya Jatuh Hati Dengan SAMSUNG GALAXY S4

   

 VS.









Ramai orang tanya Samsung Galaxy atau Apple i-Phone? Hehehehe nak tahu tak, apa yang membezakan budak berdua nih? Setiap daripada mereka nih ada kelemahan dan kehebatan tersendiri. Ini termasuk keunikan masing2...


  


 Tapi yang menariknya berdasarkan pengalaman saya menggunakan SAMSUNG... ia sangatlah HEBATTT....!!!

 Lebih membanggakan saya lagi sewaktu saya menghadiri satu sesi mesyuarat di sebuah jabatan.. saya kagum apabila kebanyakan aktiviti-aktiviti mereka terutama dalam mengesan dan memplot sesuatu data hanya menggunakan SAMSUNG Galaxy... dan diorang sendiri mengaku betapa SAMSUNG GALAXY itu membantu mereka dalam OPS-OPS penting... termasuk OPS baru2 ini yang mendapat liputan yang sangat hangat di mass media seluruh negara...

(for sure anda boleh agak OPS itew..)



 


Itu yang saya nak katakan percayalah akan SAMSUNG anda jangan dengar kata orang... tapi pengguna i-Phone mesti kata diorang is better... TAPI kelemahan SAMSUNG adalah bateri (itew sahaja...) dan ini diakui sendiri oleh mereka yang berada di dalam OPS OPS itu. 



 


So, sekarang saya sedang berusaha untuk dapatkan kembali SAMSUNG GALAXY saya.... yang ORIGINAL tak nak tertipu lagi... huhuhu 

No comments: