Saturday, February 20, 2016

Hatiku Masih Di Sarawak

Assalammualaikum salam ukhwah kemesraan dari daku yang dah lama tak berBLOG.. Ni ha nak cerita kenapa lama tak berblog...

Al kisah rezeki kita tak pernah jangka... tapi yang terbaik adalah dari Nya. Alhamdulillah aku dapat surat pemangkuan ke satu anjakan gred dalam perkhidmatan. Buku perkhidmatan bersama Kementerian Kewangan telah bertukar tangan ke Kementerian baru... kementerian apa? Hahahahhaaaa Kementerian yang menjaga rege cili... rege kobis bunga.. rege tepung.. (rasa-rasa korang mesti boleh teka kan? Kacang jer....

Alhamdulillah juga masih diberi ruang dan peluang untuk berkhidmat di Negeri Bujang Senang.. so anak anak masih la dapat bersekolah di SK Satria Jaya.. so aku pun kena say BYE BYE to FFO and HI HI to KPDNKK..

Semoga Allah permudahkan segala urusan aku di Kementerian baru..
Post a Comment