Monday, March 25, 2013

RATU : Kerana Lelaki Itu @ TV9 Isnin & Selasa @ 8.30pm

 Tonton Kerana Lelaki Itu

 Sinopsis, drama Kerana Lelaki Itu penuh dengan unsur kasih sayang, hasad dengki dan kekecewaan ini bermula dengan perkahwinan Dr. Hanafi bersama pasangannya Diana, seorang peguam dan Syukri bersama Munirah. Dr. Hanafi dan Syukri telah berjanji untuk memberi kebahagiaan kepada pasangan masing-masing. Setelah dua tahun berkahwin, Diana masih lagi belum mendapat zuriat. Diana tahu perasaan suaminya dan telah mencadangkan suaminya untuk berkahwin dengan Azzah, sahabat baiknya. Setelah mendapat seorang cahaya mata, Dr. Hanafi jarang pulang ke rumah Diana.

Sementara itu, Syukri yang bercita-cita untuk menjadi pengarah, akhirnya berjaya menggapai impiannya untuk menerbit dramanya sendiri dengan bantuan isterinya Munirah. Sebagai isteri, dia tahu Syukri tidak dapat mencapai cita-citanya kerana kekurangan modal. Oleh itu, Munirah telah mencagarkan geran tanah peninggalan bapanya untuk dibuat sebagai modal. Namun, sebagai pengarah muda yang berjaya, Syukri mula digoda oleh Camelia, seorang pelakon baru dan juga adik kepada Dr. Hanafi. Walaupun Syukri cuba menepis godaan Camelia, namun, sebagai seorang lelaki, dia akhirnya mengalah. Hubungan mereka menjadi semakin intim sehinggalah menjadi kecurigaan kepada para media. Apakah kesudahan kepada kedua rumahtangga ini? Adakah peluang kedua bagi Dr. Hanafi dan Syukri untuk memujuk hati isteri mereka yang lara? - info Budiey.com

 

Lakonan Zarina Zainoordin, Fikhree Bakar, Riz Amin, Siti Elizad, Ana Dahlia, Tunku Anis dan Noryanti Taib. Terbitan Radius One Sdn Bhd.

Drama Kerana Lelaki Itu penuh


ROMAN-Tentang Dirimu (Ost Kerana Lelaki Itu tv9)

Diriku bagi dirimu seperti asing
Tak berguna tak membahagia
Padamu hanyalah beban

Tuhan tahu apa yang terjadi
Antara kau dan aku

Kau takkan tahu apa hatiku
Yang selalu derita kernamu
Dan kau takkan rasa apa yang ku rasa
Semenjak kau hadir
Hidupku
Sering saja untukmu tentang dirimu
Tak pernah untukku

Mereka lihat masih lagi aku
Menantikan mu
Yang aku tak tersedar lagi dengan sikapmu terhadapku
Namun aku sebenarnya aku tak seperti yang kau tahu


Tak pernah untukku
 

Lagu tema, Tentang Dirimu - Roman, 
 Separuh Aku - Noah, 
Karena Ku Sanggup - Agnes Monica.

No comments: